wtorek, 31 stycznia 2017

SICK DAYS

Hej wam! Niestety dopadła mnie choroba, ale szczerze mówiąc cieszę się bo mam okazję odpocząć od szkoły. W tym roku mam bardzo dużo nauki . Do ferii zostało jeszcze półtora tygodnia. A tak a pro po nareszcie mam czas aby poczytać książki i pospać przynajmniej do 9 rano :). Przedwczoraj skończyłam czytać książkę jednej z moich najulubieńszych pisarek- jednocześnie autorkę największych bestsellerów z gatunku kryminalnego czyli książkę Agathy Christie. Jeżeli szukacie ciekawych lektur na długie zimowe wieczory to bardzo wam polecam serie książek właśnie tej autorki. Jedyne co mnie męczy to okropny kaszel, jeżeli macie jakieś sposoby aby chociaż trochę mi przeszedł to podzielcie się nimi w komentarzach. Pozdrawiam, Kasia

3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz!
    Ciekawa jestem, co jeszcze pokażesz na tym blogu :)
    Dodaj gadżet 'obserwatorzy' ! :)

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG '
    Zapraszam na najnowszy post!
    Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu i zaobserwuję bloga jeśli mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książki Christie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń